„Chère Madam“ – elegancijos ir moteriškumo dvelksmas

Lietuvoje įkurtas originalios moteriškos aprangos prekės ženklas „Chère Madam“ propaguoja eleganciją ir moteriškumą, kuris atsispindi kiekviename pirkėjams siūlomame gaminyje. Trijų kūrybingų ir darbščių merginų įkurtas verslas netruko užkariauti subtilios elegancijos išsiilgusių pirkėjų širdžių. Verslo partnerėmis tapusios Ugnė Tvarkūnaitė, Gabija Augulytė ir Vesta Kęstavičiūtė pačios kuria ir gamina nuostabius, aukštos kokybės, modernaus klasikinio stiliaus gaminius iš satino. „Chère Madam“ dailiosios lyties atstovėms siūlo elegantiškas palaidines, sukneles, gundančius naktinukus ir chalatus, klasikines liemenes. Šilkiniu blizgesiu tviskantys satino gaminiai puošiami prabangiais, pastelinių spalvų nėriniais, kurie suteikia drabužiui paslaptingumo ir rafinuotumo. Nenuostabu, kad, įsigijusios vieną gaminį, patenkintos pirkėjos nekantrauja papildyti savo garderobą ir kitu „Chère Madam“ kūriniu.

Pokalbis su prekės ženklo Chère Madam įkūrėjomis

Kaip nusprendėte įkurti prekės ženklą Chère Madam?

Viešint Paryžiuje ir kituose Prancūzijos regionuose, nuolat žavėdavomės prancūzių elegancija, moteriškumu, stiliaus pojūčiu, subtiliai suderintais aksesuarais. Būtent Prancūzija įkvėpė sukurti „Chère Madam“. Šiuo prekės ženklu norėjome lietuvėms perteikti prancūzių žavesį ir stiliaus subtilumą. Išvertus iš prancūzų kalbos, „Chère Madam“ – prabangi dama. Davėme sau pažadą, kad kiekvienas mūsų gaminys išliks moteriškas, nes būtent tai akcentuoja prancūzės. Kuriame moteriai, kuri spinduliuoja pasitikėjimą savimi, švelnumą, eleganciją.

Kodėl pasirinkote kurti ir prekiauti būtent šiomis prekėmis?

Norėjosi į rinką įnešti elegancijos, moteriškumo. Šiais laikais drabužiai tampa vis laisvesni, sportinio stiliaus, neišryškinamas moteriškas siluetas, tad norėjosi sukurti tokią produktų liniją, į kurią pažiūrėjus kiltų asociacijų su moteriškumu, elegancija ir prabanga.

Kokius didžiausius sunkumus teko įveikti pradedant prekiauti internetu?

Vienas iš pagrindinių sunkumų ir baimių buvo tiesiog pradėti prekiauti internetu neturint fizinės parduotuvės, kadangi žmonės mėgsta prieš perkant pasimatuoti, paliesti ir pan. Kadangi savo veiklą pradėjome vykdyti būtent pandemijos pradžioje, tad susiklosčiusi situacija mums pasitarnavo vykdant ir plečiant elektroninę prekybą. Visi verslai persikėlė į interneto erdvę.

Susidūrėme su mažai valstybei būdingais iššūkiais: kadangi esame lietuviškas prekinis ženklas ir produktus kuriame bei gaminame Lietuvoje, kilo sunkumų ieškant patikimų ir profesionalių partnerių žaliavų paieškos bei gamybos procesuose. Tikrai ilgai užtrukome beieškodamos audinio, kuris atitiktų aukščiausius ne tik mūsų, bet ir kliento standartus.

Taip pat ilgai kūrėme ir tobulinome savo elektroninę svetainę, kad klientui būtų paprasta ir patogu apsipirkti.

Kas Jūsų versle Jus labiausiai žavi ir suteikia didžiausio pasitenkinimo?

Labiausiai žavi žmonių atsiliepimai ir pasidalintos nuotraukos, kuriose užfiksuota mūsų produkcija. Dažnai sulaukiame pagyrų ne tik dėl produkto, bet ir dėl įpakavimo, komunikacijos su klientais – visa tai ir kelia pasitenkinimą.

Šiai dienai jau esame įsitvirtinusios lietuviškoje rinkoje, tad neabejojame, kad ateityje plėsimės į kitas šalis. Netolimoje ateityje jau numatyti naujų produktų planai, ketiname rinkai pasiūlyti dar neišpildytų produktų kategorijų, plėsti vartotojų ratą.

Dėkojame už pokalbį.

„Chère Madam“ produktų elektroninė parduotuvė www.cheremadam.lt
Soc. tinklo „Instagram“ paskyra @chere.madam