Verslo koučingo sesija

Grįžti į parduotuvę

Verslo koučingo sesija

125.00

Verslo koučingo sesija – tai darbas su fiziniu asmeniu, dirbančiu verslo subjekte, turinčiu ar norinčiu steigti nuosavą verslą, ugdant verslo įgūdžius ir lyderio savybes.

Sesijos trukmė: 60–90 min
Sesijos vieta: ZOOM platforma arba susitikimas gyvai
Susipažinimo skambutis: nemokamas (trukmė 30 min)
Koučingo specialistė: Alma Užusienė, asmeninio augimo ir verslo koučingo specialistė, tarptautinės koučingo asociacijos ICF narė, mentorė, saviugdos programų autorė.
Sesijos laikas: pagal susitarimą el. paštu: info@pradinisimpulsas.lt arba tel.: 8 608 45989.

Kategorija:

Aprašymas

Koučingas verslui – tai koučingo sesija su fiziniu asmeniu, dirbančiu verslo subjekte, turinčiu ar norinčiu steigti nuosavą verslą, ugdant verslo įgūdžius ir lyderio savybes.

Verslo koučingo sesija skirta esamiems ar būsimiems verslininkams ir asmenims, dirbantiems versle, siekiantiems paspartinti ar patobulinti verslo augimą bei savo asmeninę savijautą dalyvaujant versle.

Asmenys, kuriantys verslą ar dirbantys verslo įmonėse, kasdien susiduria su daug iššūkių ir situacijų, kurias reikia tinkamai suvaldyti. Versle dalyvaujantis asmuo turi daug atsakomybių – norint jas užtikrinti, būtina priimti tinkamiausius sprendimus. Į verslą orientuotas koučingas padeda veikti dinamiškai, pastebėti ir taisyti klaidas, reaguoti į pokyčius, lavinti kūrybiškumą ir plėsti požiūrį į versle vykstančius procesus, augti asmeniškai ir kartu su savo komanda.

Koučingas verslui padeda:

nustatyti verslo viziją ir tikslus;
analizuoti vykdomą veiklą;
kurti ir valdyti projektus;
gerinti santykį su verslo aplinka;
apibrėžti ir matuoti rezultatus;
lavinti verslumo ir lyderystės įgūdžius.

Verslo koučingo sesijos paskirtis

Verslo koučingo sesija apibūdinama kaip 1:1 koučingo sesija. Jos metu vyksta dialogas tarp koučingo specialisto ir kliento konfidencialaus pokalbio principu, kliento „atsinešta“ tema.

Koučingo sesija – tai dviejų asmenybių sąveikavimo procesas, grįstas pagarba, pasitikėjimu ir konfidencialumu, tarpusavio ryšio kūrimu, sąmoningu atsakomybės prisiėmimu, skatinančiu asmeninį augimą ir norimo rezultato kūrimą.

Verslo koučingo sesija gali būti vienkartinis reiškinys arba tęstinis procesas, trunkantis kelis mėnesius, pusę metų, metus ar ilgesnį laikotarpį.

Verslo koučingo sesijos eiga

Koučingo specialistas, taikydamas įvairius modelius ir metodikas, užduodamas specifinius klausimus padeda klientui išsigryninti sprendžiamą klausimą, suteikti aiškumo, įsivardyti tikslus, įgyvendinimo galimybes ir terminus. Asmeninės koučingo sesijos metu vyksta kliento poreikių išgryninimas, vidinių ar išorinių konfliktų įvardijimas, problemų analizė ir sprendimų paieškos.

Verslo koučingo sesijos rezultatas

Koučingo sesijos rezultatai atsiskleidžia per platesnį situacijos ir savo asmenybės suvokimą, krypties radimą, sąmoningumo augimą, elgesio modelio ir ribojančių įsitikinimų identifikavimą. Transformacija įvyksta tada, kai klientas prisiima atsakomybę už norimų pokyčių rezultatus.

Klientui suteikus naują prasmę sau ir pasauliui, keičiasi jo galimybės, tikslai ir motyvai. Vidiniai pokyčiai lemia savijautą, kuri priklauso ne nuo išorės įvykių, o nuo to, kaip jie interpretuojami. Pakitus mastymui, kinta vidinė būsena ir veiksmai, pasiūlydami naujas perspektyvas ir sprendimus.

Koučingo specialistas

Alma Užusienė koučingo specialistė

Verslo koučingo sesijos sėkmės veiksniai

Kliento atvirumas ir pasitikėjimas koučeriu.
Kliento nuoširdus noras tobulėti ir augti.
Kliento atsakomybė už norimus spręsti klausimus.

Koučerio gebėjimas klausytis ir girdėti klientą.
Koučerio kompetencija užduoti tinkamus klausimus.
Koučerio įsipareigojimas lydėti klientą jo augimo kelionėje.

Privatumas ir konfidencialumas

Asmeninių sesijų metu koučingo specialistas įsipareigoja laikytis konfidencialumo ir vadovaujasi tarptautinės koučingo federacijos ICF apibrėžtomis taisyklėmis bei etikos normomis.

Verslo koučingo sesijų temos

Verslo koučingo sesijų metu galima spręsti pačius įvairiausius klientui kylančius klausimus. Koučingo specialistės specializacija – šios temos: verslo pradžios ir plėtros koučingas, verslo iššūkių valdymas, autentiškumo puoselėjimas versle, verslo idėjos analizė, verslo strategijos kūrimas, verslo procesų ir projektų valdymas.

Dažniausiai nagrinėjamos temos verslo koučingo sesijų metu nurodytos skiltyje „Verslo koučingas“.