Verslo konsultacija

Grįžti į parduotuvę

Verslo konsultacija

89.00

Individuali verslo konsultacija įmonėms, individualiems asmenims, solo verslų savininkams, e. komercijos, verslo plano ir strategijos kūrimo, skaitmeninės rinkodaros, svetainių kūrimo ir optimizavimo paieškos sistemoms, turinio kūrimo bei kitais aktualiais klausimais.

Sesijos trukmė: 60 min
Sesijos vieta: ZOOM platforma arba susitikimas gyvai
Verslo konsultantė: Alma Užusienė – verslo konsultantė, mentorė, verslo starto ir plėtros strategė.
Konsultacijos laikas: pagal susitarimą el. paštu: info@pradinisimpulsas.lt arba tel.: 8 608 45989.

Produkto kodas: VK1 Kategorija:

Aprašymas

Verslo konsultacija įmonėms, individualiems asmenims, solo verslų savininkams, e. komercijos, verslo plano ir strategijos kūrimo, skaitmeninės rinkodaros, svetainių kūrimo ir optimizavimo paieškos sistemoms turinio kūrimo, viešųjų ryšių ir reklamos bei kitais aktualiais klausimais.

Teikiu individualias verslo konsultacijas asmenims, norintiems steigti verslą, ar egzistuojančių verslų atstovams įvairiose verslo kūrimo stadijose. Verslo pradžios ir vystymo etapus skirstau į tris pagrindines stadijas: idėjos stadiją, verslo vystymo stadiją ir verslo augimo stadiją.

Verslo konsultacija dažniausiai vyksta nuotoliniu būdu „Zoom“ platformoje. Trukmė 60 min.

verslo konsultantė

Dažniausiai verslo konsultacijos metu nagrinėjamos temos ir sprendžiami klausimai

Idėjos stadija

Idėjos stadijoje asmuo dar tik galvoja apie nuosavo verslo kūrimą ar yra atlikęs minimalius verslo kūrimo veiksmus. Šioje stadijoje būsimi verslininkai jaučia arba nepamatuotą optimizmą, „degimą“ savo idėja, arba baimę pradėti ar nerimą žengiant pirmuosius žingsnius.

Pagrindiniai iššūkiai

Verslo vizija (verslo nišos pasirinkimas)

Asmuo, norintis kurti nuosavą verslą, dažniausiai turi vienokią ar kitokią verslo viziją, tačiau ji būna abstrakti, „išplaukusi“. Būna sunku konkretizuoti mintis, sudėlioti vientisą verslo paveikslą, numatyti jo įgyvendinimo būdus, monetizavimo galimybes ir įvertinti augimo perspektyvas.

Verslo kryptis (tikslingiausias įgyvendinimas)

Viena populiariausių verslo idėjos stadijoje sprendžiamų problemų – įgyvendinimo krypties pasirinkimas. Net ir turint aiškiai įvardytą verslo viziją ir išgrynintą verslo idėją, egzistuoja keletas skirtingų veiklos krypčių ir įgyvendinimo būdų. Reikia nuspręsti – veikti lokalioje ar tarptautinėje rinkoje, kurti elektroninę ar fizinę parduotuvę, gaminti ar tarpininkauti parduodant kitų gamintojų produktus, sandėliuoti prekes ar vykdyti prekybą iš tiekėjų sandėlių ir pan.

Pirmieji žingsniai (verslo plano rengimas)

Pasirinkus verslo nišą ir tikslingiausią įgyvendinimo kryptį, iššūkiai, deja, nesibaigia. Mintis, idėjas ir vidinį strategavimą reikia perkelti į išorę, numatyti būtinus veiksmus. Šiame etape daug verslo kūrėjų prisipažįsta, kad nežino, nuo ko pradėti. Pirmiau derėtų kurti elektroninę parduotuvę ar steigti įmonę? Naudingiau kurti prekės ženklą ar ieškoti patikimų tiekėjų? Ir dar ne vienas panašus klausimas. Verslo kūrimas dažnai tampa emociniu pirkiniu, kai verslo idėja atrodo tokia patraukli, tad pamirštama paskaičiuoti, kiek laiko, fizinių ir finansinių resursų kainuos jos įgyvendinimas. Klientams visada rekomenduoju parengti verslo planą, kurio šablonu pasidaliju per verslo konsultaciją. Verslo planas padės atlikti namų darbus, jame numatyti pagrindiniai verslo kūrimo aspektai, kuriuos privaloma apsvarstyti pirminėje verslo kūrimo stadijoje.

Konsultacijos eiga

Verslo idėjos analizė
Poreikių išgryninimas
Aiškių tikslų nustatymas
Krypties pasirinkimas
Veiksmų planavimas

Vystymo stadija

Verslo vystymas gali būti džiuginanti patirtis, kuri skatina tobulėti ir augti. Kartu tai gali būti varginantis, iššūkių, stresinių situacijų ir įvairių resursų panaudojimo reikalaujantis kelias.

Pagrindiniai iššūkiai

Pilkoji zona

Asmenys, vystantys nuosavą verslą, dažnai prieina etapą, vadinamą pilkąja zona arba stagnacija. Šioje stadijoje nepamatuotą optimizmą keičia sąmoningas pesimizmas, kai abejojama ne tik pasirinkta verslo idėja, bet ir savo jėgomis, motyvacija, augimo galimybėmis ir verslo sėkme.

Kryžkelė

Būsena, kada vystant verslą prieinama kryžkelė, gali būti jaučiama periodiškai, įvairiose situacijose. Patekus į pilkąją zoną, svarstoma, ar vystyti verslą toliau, ar jo atsisakyti. Pajutus reikšmingesnį augimą, svarstoma, ar investuoti į verslo plėtrą, ar likti tame pačiame lygyje. Pajutus perdegimą, svarstoma, ar plėsti komandą, ar pailsėjus toliau plėtoti esamos sudėties verslą, ir pan.

Resursų valdymas

Norint sėkmingai vystyti verslą, būtina tinkamai valdyti resursus. Skirtingų verslų atstovai susiduria su panašiomis, tačiau kartu skirtingomis problemomis. Vieniems didžiausiu iššūkiu tampa laiko ir veiksmų planavimas, kitiems – žmogiškųjų išteklių valdymas, per lėtas ar per greitas augimo tempas, apyvartinių lėšų klausimas, ekspertinių žinių trūkumas ir pan.

Konsultacijos eiga

Esamos situacijos analizė
Poreikių išgryninimas
Aiškių tikslų nustatymas
Krypties pasirinkimas
Veiksmų planavimas

Augimo stadija

Augant verslui horizonte atsiveria platus galimybių diapazonas, kartu atnešdamas augimo krypties pasirinkimo dilemas ir rimtus iššūkius įmonės vadovams ar verslo savininkams.

Iššūkiai

Veiklos sfera

Natūralus plėtros poreikis atsiranda sėkmingai augant verslui. Vieni verslininkai fizines prekybos vietas siekia plėsti į internetą, kiti, užsiimantys vien prekyba internete, svarsto apie fizinių parduotuvių atidarymą. Dažnai išaugama siaura verslo niša, tad tikimasi aprėpti ir giminingų prekių segmentą ar žengti į visai naują sritį, pritaikant turimą praktinę patirtį, žinias ir resursus.

Naujos rinkos

Augantis verslas turi pasirinkimą neužsiimti nauja veiklos sritimi ir neapimti naujų produktų segmentų, bet su turimu produktų ar paslaugų asortimentu plėstis į kitų šalių rinkas. Verslo konsultacijos metu ieškome tinkamiausios rinkos, atliekame pirminę rinkos ir konkurentų analizę, gryniname poreikius ir pajėgumus, atliekame SWOT analizę.

Resursų valdymas

Nesvarbu, ar verslo augimas orientuotas į didesnės lokalios rinkos dalies užėmimą, produkcijos eksportavimą, ar į prekybą užsienio rinkose. Visais atvejais augimui reikia naujų resursų valdymo kompetencijų.

Konsultacijos eiga

Augimo perspektyvos analizė
Poreikių išgryninimas
Aiškių tikslų nustatymas
Krypties pasirinkimas
Veiksmų planavimas