Sokoladass – stilius, gyvenimo būdas

Viktorija Šaulytė-Mockė yra ne tik žinoma stilistė, tinklaraštininkė, žavi bei kūrybiška asmenybė, bet ir nuomonės formuotoja. Socialiniame tinkle „Instagram“ Viktoriją seka didesnė nei keturiasdešimties tūkstančių jos stiliumi, gyvenimo būdu ir mintimis besižavinti auditorija. Sekėjai čia randa ne tik naujausių mados ir stiliaus tendencijų, bet ir kokybiškų, su grožio sritimi susijusių produktų apžvalgų. Ilgalaikio prekės ženklų ir nuomonės formuotojos kūrybinio proceso rezultatas – įkvėpimas ir idėjų gausa, skirta sekėjams, kurie rūpinasi savo įvaizdžiu ir stiliumi.

Informacija reklamos užsakovams

Atstovaujate įmonei, prekės ženklui ar nuosavam verslui ir norite užmegzti bendradarbiavimo ryšius su nuomonės formuotoju? Susisiekite tiesiogiai su nuomonės formuotoja žemiau nurodytais kontaktais.

Nuomonės formuotoja: Stilistė Viktorija Šaulytė-Mockė
Soc. tinklas: „Instagram“, „Facebook“
Kategorija: Mada, grožis, kelionės, gyvenimo būdas, mintys, tekstų rašymas.
Sekėjų skaičius: 40,1 tūkst. sekėjų „Instagrame“
Auditorija: 81 proc. moterys, amžius 25-34 metai.
Paskyros adresas: „Instagram“ @sokoladass, „Facebook“: facebook.com/viksaulyte
Šūkis: Valgyk. Melskis. Mylėk.
Kontaktai: puodelioistorija@gmail.com, IG asmeninė žinutė.

Stilistė Viktorija Šaulytė-Mockė apie veiklą soc. tinkluose

„Savo veiklą pradėjau dar to nežinodama. Aistra žaisti spalvomis, sluoksniais ir audiniais peraugo į vizualą, kurį šiandien matote atsidarę mano „Instagram“ profilį. Man patinka „išjausti“ detales išsidėstyme, paleisti savo mintis, kurias pagauna tie, kuriems to tuo metu jų reikia.

Kūryba nenuspėjama, o už kiekvieno įvaizdžio slypi istorija, už kiekvieno bendradarbiavimo –pasakojimas. Kartais tai nutinka prie jūros, kitąkart – Vilniaus centre geriant kavą jaukioje kavinukėje, o būna ir miegant. Net ir šiam tekstui rašyti pasirinkau vaizdą į rudenėjančią Anikės aikštę Klaipėdoje.

Taip yra ir su prekės ženklais. Jei jau susitinkame, tai dažnu atveju ilgam, nes su tuo, ką prisijaukinu, draugauju visa širdimi. Mėgstu profesionalumą. Padrikos mintys gerai, bet galutinis vizualas turi būti „išdirbtas“ iki paskutinio akcento, tad kuriame drauge su fotografe, o jeigu jaučiu poreikį, tai ir su videografu. Neapsiriboju vienu keliu, man patinka įvairovė. Tad, kaip ir sakiau, kiekviename bendradarbiavime yra jausmas. Tikiu, kad tai jaučia tas, kuris mane seka. Man nereikia skaičių, užtenka žmonių.

Beprotiškai džiaugiuosi, dėkoju ir vertinu draugystę su: „Deichmann“, „Paulig“, „Eucerin“, „L’occitane“, „Bio Innovation“, „Zalando“, „Artistry“, „BENU vaistinė“, „Vizija Optika“, „Samsung“, „Schwarzkopf“, „The Body Shop“, „Flokati“, „Patogupirkti.lt“, „Kotex“ ir kt.“